Новини

Як залучити нових постачальників: перемога Київської лікарні

Київська міська клінічна лікарня №5 протягом року проведла 169 успішних допорогових закупівель, внаслідок чого залучила до співпраці 109 нових постачальників.

Протягом останнього кварталу Київська міська лікарня провела 211 закупівель, з яких майже 80% неконкурентні, але така ситуація не характеризує закупівлі замовника в цілому.

- Для закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення заклад протягом року оголосив 72 закупівлі, з яких половина – неконкурентні. – пояснює керівник напрямку аналітики та адвокації Кіровоградського обласного відділення ВБО "ВМ ЛЖВ"Аліна Логінова. –  Цікаво, що 32 з них було здійснено під кінець року – протягом листопада-грудня. Але суми договорів, про які звітує замовник невеличкі – в середньому 5-10 тис.грн.

Проте внаслідок аналізу всіх закупівель замовника слід відзначити як приклад проведення допорогових конкурентних закупівель. Упродовж року замовник провів 169 допорогових успішних закупівель (що складає 48% від усіх завершених по закладу). Конкурентні допорогові закупівлі допомогли зекономити лікарні 1,4 млн грн. Внаслідок цих них лікарня уклала договори зі 109 різними постачальниками. 20% всіх витрачених коштів через ProZorro (8 млн. 700 тис.) реалізовано саме через допорогові закупівлі. Ще однією позитивною рисою є те, що якщо конкурентна закупівля не відбувалася у більшості випадків Замовник не укладав прямий договір. Для прикладу, газ скраплений пропан-бутан лікарня закупила з п’ятого разу, проводячи допорогові закупівлі, гіпсокартон з третьої спроби, а персональні комп’ютери так і не були закуплені із сьомої спроби проведення відкрити торгів. Також замовник використав 134 різних коди державного класифікатора для визначення предмету закупівлі. Але не дивлячись на це, заклад жодного разу не визначав предмет з метою уникнення проведення відкритих торгів.

Довідково: Матеріал створений ГО «Інститут аналітики та адвокації»у рамках проекту «Стійкі рішення надання допомоги ВІЛ-інфікованим на базі спільнот», за підтримки Французької міжнародної експертизи Ініціативи 5% (Expertise France 5% Initiative).

  • Головна
  • Новини
  • Як залучити нових постачальників: перемога Київської лікарні